Jak lepiej zrozumieć potrzeby Twoich klientów i na nie odpowiadać?

Moi Przedstawiciele Handlowi są bardzo kompetentni i znają świetnie swoje produkty. Jednak chcę pomóc im lepiej rozumieć potrzeby klientów i dopasowywać własną postawę do ich typów. To mogłoby podnieść satysfakcję klientów i… zwiększyć wyniki sprzedaży!

Kluczem do sukcesu w relacjach handlowych bardzo często są relacje i poczucie klienta, że jest rozumiany oraz otrzymuje dokładnie to, na czym mu zależy. Insights Discovery™ znajduje zastosowanie wszędzie tam, gdzie mówimy o budowaniu dobrych, mocnych relacji typu win-win, także w sprzedaży. Możemy pomóc! W kilku kolejnych krokach Twoi przedstawiciele nauczą się lepiej rozumieć swój własny styl sprzedaży, pogłębią świadomość swoich mocnych i słabszych stron, a następnie pokażemy im jak łatwo i skutecznie rozpoznawać typ Insights klienta. Z tą wiedzą, będą mogli w praktyce, w formie warsztatowej przećwiczyć adaptację do potrzeb klienta na każdym etapie sprzedaży. Jaką ścieżkę proponujemy?

  • Warsztat Efektywności Indywidualnej™, który pomoże Twoim przedstawicielom zapoznać się z modelem Insights Discovery™ i poznać lepiej własny styl funkcjonowania w kontekście modelu poprzez pracę z Profilem Indywidualnym. Ponadto poznają lepiej styl funkcjonowania innych osób w grupie, co pozwoli im nawzajem uczyć się od siebie. Podczas tego warsztatu, uczestnicy nauczą się również rozpoznawać po pewnych grupach sygnałów typ klienta, z którym wchodzą w interakcję. Warsztat może być opcjonalnie poszerzony o moduł dotyczący wywierania wpływu, także oparty na modelu Insights Discovery™.
  • Program Insights Discovery Skuteczna Sprzedaż™, który pozwoli Twoim przedstawicielom przyjrzeć się bliżej swoim mocnym i słabszym stronom na każdym etapie sprzedaży. Program ten pomoże również przeanalizować własne preferencje osobowościowe versus zdobyte kompetencje. Następnie w praktyce pozwoli przećwiczyć różne strategie adaptacyjne do poszczególnych typów klienta – z wykorzystaniem odpowiednich zwrotów, słów kluczy i mowy ciała.

 

Poprzez wykorzystanie interaktywnych zeszytów ćwiczeń, a także warsztatowy charakter spotkania, gdzie uczestnicy doświadczają wszystkiego na sobie, tworząc swego rodzaju „poligon doświadczalny” i nawzajem sobie pomagając, wiedza jest dużo szybciej i trwalej przyswajana.

Nasze doświadczenie w tym zakresie powoduje, że wiemy, w jaki sposób poruszać kluczowe tematy i jak ułatwiać ludziom uczenie się – na własnych błędach i sukcesach!

Czy myślisz, że warto spróbować? :)

Narzędzia i programy

Sprawdź czy osoba, z którą współpracujesz jest aktualnie akredytowanym konsultantem Insights Discovery.

Każdy Konsultant, który przejdzie pełen proces Akredytacji otrzymuje Certyfikat ważny przez 2 lata. Po tym czasie konieczne jest odświeżenie Akredytacji.